امارات درصدد جایگزینی سكه های دیجیتالی با عرضه سهام

امارات درصدد جایگزینی سكه های دیجیتالی با عرضه سهام

سئو مئو: امارات متحده عربی می خواهد با تسهیل سیاست گذاری درباره ارزهای دیجیتالی و سكه مجازی رمزنگاری شده در این كشور، به جذب سرمایه های بیش تر كمك نماید.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت Blockonomi، مقامات و قانون گذاران در امارات متحده عربی با عنایت به روند رو به رشد استقبال از ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده، تصمیم گرفته اند كه با عرضه تسهیلات درباره عرضه اولین سكه دیجیتالی رمزنگاری شده در این كشور به جذب سرمایه گذاری های گسترده و بیش تر كمك كنند.

منابع خبری حاكی می باشد كه مسئولان مربوطه در این كشور قصد دارند اولین شبكه مجازی رمزپایه امارات را در سال آینده ۲۰۱۹ میلادی راه اندازی كنند تا دولت این كشور بتواند سرمایه های كلانی را از جانب شركت ها و استارت اپ ها به سمت خود جذب نماید.

درواقع این بدان معناست كه به جای روش های معمولی، متداول و سنتی عرضه اولیه سهام (IPO) از روش جدید ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده (ICO) برای جذب سرمایه استفاده می گردد كه مقرر است درصورت تصویب از سال آینده ۲۰۱۹ میلادی اجرایی شود.

عمر سیف الذعبی بعنوان یكی از مدیران ناظر بر بازار اوراق بهادار امارات متحده عربی می گوید: سازمان نظارت بر دارایی و اوراق بهادار در این كشور به این نتیجه رسیده است تا ICOها را بعنوان اوراق بهادار قبول كند و این پروسه قانون گذاری مقرر است در نیمه نخست سال آینده میلادی نهایی و عملی شود.

بر اساس گزارش رویترز، می توان دریافت كه با عنایت به كاهش بهای نفت و هم چنین افزایش حقوق منابع انسانی، ارزش و اعتبار IPOها مثل قبل نیست و بنابراین شركت های اماراتی به دنبال راهی برای افزایش جذب سرمایه در این كشور عربی واقع در منطقه خلیج فارس هستند.