انتشار پلتفرم ویدیومحور فیسبوك برای رقابت با یوتیوب

انتشار پلتفرم ویدیومحور فیسبوك برای رقابت با یوتیوب

سئو مئو: به نظر می آید فیسبوك هم می خواهد به منظور رقابت با شبكه اجتماعی یوتیوب، یك پلتفرم اختصاصی ویدیومحور برای كاربرانش تولید كند.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت phonerena، ظاهرا شبكه اجتماعی فیسبوك كه مدت هاست درگیر رسوایی افشای اطلاعات خصوصی كاربران و نقض حریم شخصی آن هاست، تصمیم گرفته است با افزودن قابلیت های جدید به پلتفرم خود، نظر خیل عظیمی از كاربرانش را به سمت و سوی خود جلب نماید تا بدین ترتیب بتواند آن دسته از كاربرانی را كه به نشانه اعتراض به سهل انگاری و كوتاهی در حفاظت از اطلاعات شخصی آن ها مبادرت به خروج و ترك این شبكه اجتماعی كرده بودند، باری دیگر به سمت خود بازگرداند.

حالا فیسبوك اعلام نموده است كه می خواهد با توسعه و عرضه یك پلتفرم ویدیومحور به رقابت تنگاتنگی با یوتیوب بپردازد و به كاربرانش این امكان را بدهد تا ویدیو و فیلم های مورد علاقه شان را با دوستان و آشنایانشان به اشتراك بگذارند و اوقات فراغت خویش را بدین ترتیب پر كنند.

بر اساس گزارش های منتشره، این غول تكنولوژی در حال مذاكره با شبكه های تلویزیونی و پخش محتوای آنلاین است تا بتواند در آینده ای نزدیك به بالغ بر 2 میلیارد نفر از كاربرانش اجازه دهد تا به محتوای ویدیویی هم دسترسی داشته باشند و ویدیوهای آنلاین خود و سایرین را در این پلتفرم مشاهده كنند.

این پلتفرم كه فیسبوك واچ ( facebook watch) نام دارد، به كاربران این شبكه اجتماعی این امكان را می دهد تا بتوانند به تماشای ویدیوهای موردعلاقه خود بنشینند و با انتشار و اشتراك گذاری بازی و فیلم های مختلف با دوستان، افراد جدیدی را به تماشای آن ها دعوت و عضو كنند. فیسبوك در ادامه اعلام نموده این پلتفرم همچون سایر سرویس ها و خدمات این شبكه اجتماعی آمریكایی در چین و كره شمالی قابل دسترسی و استفاده نخواهد بود.