ذخیره مكالمات كاربران در اسكایپ

ذخیره مكالمات كاربران در اسكایپ

به گزارش سئو مئو مایكروسافت اخیرا اعلام نموده است كه نسخه به روزرسانی شده اپلیكیشن اسكایپ به قابلیت جدید آرشیو كردن مكالمات كاربران مجهز می گردد.

به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، اپلیكیشن پیام رسان اسكایپ یك نرم افزار كاربردی است كه به كاربران اجازه می دهد به وسیله صدا برروی پروتكل اینترنت تماس تلفنی برقرار كنند. همینطور این برنامه امكانات مختلف دیگری مانند پیام رسان فوری، انتقال فایل، ویدئو كنفرانس و پست صوتی در اختیار كاربران قرار می دهد.

شركت مایكروسافت در سال ۲۰۱۱ میلادی سهام این اپلیكیشن محبوب و پرطرفدار را خریداری كرد و از آن زمان تابحال هم با افزودن قابلیت و امكانات جدید تلاش دارد به جذابیت های آن بیفزاید و در این رقابت تنگاتنگ با سایر پیام رسان های فعال در جهان، توجه طرفداران و كاربران را به خود جلب نماید و آن ها را برای خود نگه دارد.

حالا اخیرا این شركت بزرگ اعلام نموده است كه می خواهد تغییرات جدیدی را در اپلیكیشن كاربردی اسكایپ تولید كند تا نظر و توجه كاربران را به خود جلب نماید.

این قابلیت جدید كه مقرر است در نسخه به روزرسانی شده اسكایپ مورد استفاده كاربران قرار بگیرد، به آن ها اجازه می دهد تا مكالمات موردنظرشان را آرشیو كرده و احیانا در یك فایل ابری ذخیره سازی كنند.