امكان گفتگوی آنلاین در ایرانسل من و رونمایی از پروژه گیك

امكان گفتگوی آنلاین در ایرانسل من و رونمایی از پروژه گیك

سئو مئو: مشتركان ایرانسل می توانند با استفاده از نرم افزار كاربردی ایرانسل من با كارشناسان ارتباط با مشتریان گفتگوی آنلاین داشته باشند.

به گزارش بازرگانی مهر، مشتركان بزرگترین اپراتور دیتای كشور از این پس هنگام استفاده از نرم افزار كاربردی «ایرانسل من»، علاوه بر دسترسی به امكانات گسترده مدیریت حساب و خرید محصولات، با استفاده از قابلیت گفتگوی آنلاین می توانند با كارشناسان مركز ارتباط با مشتریان ایرانسل در ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته گفتگو كنند و با طرح پرسش ها، مشكلات و درخواست های خود، پاسخ های لازم را در همان زمان دریافت نمایند.
پیش از این، نزدیك به سه سال قبل، ایرانسل در جهت تحقق تجربه زندگی دیجیتال و همینطور با هدف توسعه و بهبود فرایند پشتیبانی مشتركانی كه تمایل دارند به جای تماس با مركز ارتباط با مشتریان ایرانسل درخواست های خویش را به صورت آنلاین مطرح كنند سامانه گفت وگوی آنلاین (Chat) را در وب سایت خود توسعه داده بود.
همچنین ایرانسل با هدف برقراری ارتباط موثر با مشتركان خود، نسبت به راه اندازی اولین مركز ارتباط با مشتریان به صورت شبانه روزی، اولین سامانه تحت وب پشتیبانی مشتركان تلفن همراه، اولین نرم افزار كاربردی كنترل یكپارچه حساب كاربری و اولین سامانه های پشتیبانی مشتركان در شبكه های اجتماعی اقدام نموده بود.
در كنار نرم افزار كاربردی «ایرانسل من»، وب سایت این سرویس هم در دسترس مشتركان ایرانسل قرار دارد و امكان كنترل و مدیریت حساب های ایرانسلی را برای كاربران كامپیوتر های شخصی با استفاده از مرورگر وب امكان پذیر كرده است.
مشتركان ایرانسل می توانند برای دریافت و نصب نرم افزار كاربردی «ایرانسل من» به وب سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/myirancell رجوع كنند. همینطور نسخه وب اپلیكیشن ایرانسل من در نشانی my.irancell.ir در اختیار مشتركان ایرانسل قرار گرفته است.
كاربران اندرویدی هم می توانند با استفاده از فروشگاه نرم افزارهای اندرویدی گوگل پلی و كافه بازار این نرم افزار كاربردی را دانلود و نصب كنند. برای كاربران سیستم عامل IOS هم این نرم افزار با استفاده از فروشگاه سیب اپ در دسترس قرارگرفته است.

از پروژه «گیك» رونمایی شد
ایرانسل با هدف كمك به اشتغال زایی و پشتیبانی از توسعه كسب و كارهای موبایلی و در جهت همكاری با برنامه نویسان موبایلی در قالب بازار جامع محتوای دیجیتال «چارخونه» با عنوان بزرگ «گیك» (Geek) رونمایی گردید.
طبق اعلام روابط عمومی ایرانسل، این شركت در قالب پروژه «گیك» با اختصاص امكانات فنی و بازاریابی همچون فضای تبلیغاتی اختصاصی، اختصاص APIهای كاربردی، كیف پول اختصاصی برای برنامه، قابلیت استفاده برای تمام سیستم عامل ها، قابلیت ارسال پیام های اطلاع رسانی به تمام كاربران، فروم اختصاصی برای گفتگو و پاسخ دهی به مسائل فنی، تحلیل و بررسی داده های برنامه به صورت آنلاین، اختصاص فضای مجانی جهت توسعه برنامه و ذخیره فایل ها و همینطور آخرین اخبار حوزه دیجیتال و معرفی آخرین برنامه ها و بازی ها به پشتیبانی از برنامه نویسان موبایل پرداخته است.
مدل های كسب درآمد از این روش به صورت های گوناگون همچون مجانی (VIP)، فروشی ( premium)، اشتراكی (subscription model)، مجانی با تبلیغات (free with Ads) و درون پرداخت (In App Purchase) هستند.
چارخونه، تنها بازار جامع محتوای دیجیتال اندرویدی است كه كاربران با استفاده از آن می توانند اپلیكیشن ها و محتوای مورد نیاز خویش را به صورت امن دانلود كنند. این محتواها در بخش هایی مانند بازی، موسیقی، فیلم، كتاب، روزنامه و مجله هستند. بعضی از این اپلیكیشن ها مجانی و برخی دیگر غیر مجانی می باشد كه امكان خرید آن ها با استفاده از شارژ ایرانسل، درگاه بانكی، اشتراك یا به صورت پرداخت آتی در اختیار كاربران قرار گرفته است.
برنامه چارخونه با رشد چشمگیر سه میلیون كاربر و افزایش قابل ملاحظه درآمد در دو سال گذشته، با عرضه زیرساخت های اپراتوری ایرانسل برای اپلیكیشن ها، گزینه مناسبی برای برنامه نویسان حرفه ای برای توسعه كسب و كار و عرضه ایده های جدید است.
علاقه مندان به آغاز همكاری با این پروژه بزرگ، برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام می توانند به پورتال توسعه دهندگان چارخونه به نشانی seller.charkhoneh.com رجوع كنند.