ساعت های هوشمند ب ام و

ساعت های هوشمند ب ام و

به گزارش سئو مئو شركت فسیل با همكاری شركت خودروسازی ب.ام.و اعلام نموده است كه می خواهد تا سال ۲۰۱۹ میلادی ساعت های هوشمند جدیدی را تحت برند BMW به تولید و فروش برساند.

به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، با عنایت به آنكه این روزها بازار ساعت های هوشمند به شدت داغ شده است و كاربران بسیاری در سراسر جهان از خریداری و استفاده این گجت های هوشمند استقبال بی نظیری كرده اند، خیلی از غول های تكنولوژی و شركت های تولیدكننده موبایل همچون اپل، سامسونگ، شیائومی و غیره به تولید و طراحی ساعت های هوشمند هم روی آورده اند.

حالا به نظر می آید كه دو شركت ابرقدرت، یكی در زمینه خودروسازی و دیگری در حوزه ساعت سازی می خواهند با یك همكاری مشترك و دوجانبه، یك گجت و ساعت هوشمند جدیدی را روانه بازارهای جهانی كنند كه با برند محبوب و پرطرفدار بی. ام. و (BMW) طراحی و تولید شده و سپس به فروش می رسد.

بر اساس گزارش های منتشره، این همكاری بلندمدت بوده و تا سال ۲۰۲۳ میلادی ادامه خواهد داشت و درصورتی كه این ساعت های هوشمند فروش موفقیت آمیزی را به ثبت برسانند، مدت زمان این قرارداد همكاری به طول بیشتری خواهد انجامید.

ساعت های هوشمند با برند در كارخانه شركت فسیل ( Fossil) ساخته می گردد و سپس توسط خرده فروشان و فروشگاه های كوچك و بزرگی كه نمایندگی این دو شركت بزرگ را دارند، به فروش خواهد رسید.

هنوز اطلاعات و جزئیات دقیق تری از این ساعت های هوشمند در دسترس نیست و كاربران و علاقمندان به این محصول باید تا زمان معرفی، رونمایی و عرضه آن ها منتظر بمانند. همینطور خیلی از تحلیلگران برآورد كرده اند كه قیمت این محصول همچون خودروهای بی. ام. و گران و بالا خواهد بود و اندكی از سایر ساعت های هوشمند موجود در بازار گران تر به فروش خواهد رسید.

شركت فسیل یكی از موفق ترین شركت هایی بود كه در سال قبل میلادی توانست علاوه بر تولید ساعت های عادی و مكانیكی، به ساخت و عرضه پرفروش ساعت های هوشمند بپردازد و سهم قابل توجهی از بازار این گجت های نوین و جدید را در جهان به خود اختصاص دهد.

شاید یكی از دلایلی كه سبب شد این شركت به همكاری با خودروساز مشهور و محبوب آلمانی، بی. ام. و بیفتد، همین عملكرد موفقیت آمیز و اختصاص سهم بالایی از بازار فروش محصولات بود.