پنج سایت مجانی برای ارسال ای میل به فكس

پنج سایت مجانی برای ارسال ای میل به فكس

سئو مئو: این امكان وجود دارد كه با وارد كردن آدرس ماشین فكس، داده ها را به صورت مستقیم به هر یك از دستگاه های فكس بفرستد.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، نگاهی به بهترین وب سایت های مجانی برای ارسال ای میل به دستگاه های فكس به شما می گوید كه كار كردن با این ابزار بسیار راحت است و به راحتی این امكان وجود دارد كه با وارد كردن آدرس ماشین فكس، داده ها را به صورت مستقیم به هر یك از دستگاه های فكس بفرستید.
درحالی كه این اطمینان وجود دارد كه هر شخصی امكان دارد دستگاه فكس نداشته باشد، پس چگونه می توانیم این كار را انجام دهیم؟ در اینجا پنج وب سایت كه از بهترین برنامه ها بهره برده است را معرفی می نماییم، كه به آسانی می تواند فرایند فكس را برای شما انجام دهد.

با اینكه این مورد پیچیده است اما با اتصال به اینترنت فرایند اشتراك ای میل به دستگاه های فكس امكان پذیر است. چندین وب سایت در اینترنت وجود دارد كه امكان استفاده از اینترنت را برای ارسال ایمیل به دستگاه های فكس فراهم می آورد.

۱- FaxZero
این وب سایت، بهترین وب سایت مجانی یا پلتفرم است كه می تواند برای ارسال ای میل به فكس استفاده گردد. اگر به دنبال خدمات نهایی با تحویل اطمینان از اطلاعات خود به فكس هستید، نباید این وب سایت را از دست بدهید. با استفاده از این سرویس هر كسی می تواند تا پنج فكس در روز به اشتراك بگذارد.

۲- GotFreeFax
این یكی دیگر از بهترین وب سایت هاست كه به كاربران امكان می دهد كه ایمیل ها را به فكس بفرستند. این سرویس می تواند برای اشتراك گذاری تا دو فكس با سه صفحه در هر پست الكترونیكی آنلاین استفاده گردد.

۳-MyFax
بر مبنای اطلاعات سایت پلیس فتا، علاوه بر سرویس های ذكر شده در بالا، این سرویس دارای دسترسی به بیش از ۴۰ كشور جهان است و می تواند با استفاده از سیستم های عامل مختلف مانند آندروید، iOS و یا ویندوز و غیره مورد استفاده قرار گیرد. این سرویس اجازه دوره آزمایشی مجانی ۳۰ روز را برای شما فراهم می آورد. بعد از آن شما می توانید آن را برای دسترسی بیشتر خریداری كنید.

۴-Fax Free
از این سرویس می توانید برای ارسال ای میل به فكس استفاده كنید و همینطور فایل های رسانه ای و فایل های PDF، فرمت های فایل Adobe و موارد دیگر را به اشتراك بگذارید.

۵-Hello Fax
اگر ای میل شما شامل صفحات فراوانی باشد و همینطور این سرویس در كشورهای فراوانی كار كند می توانید از این وب سایت استفاده كنید. می توانید حساب خویش را ثبت و آغاز به استفاده از این سرویس كنید كه برای همه مجانی است.