كرونا و رشد ۶۰ درصدی دانلود اپلیكیشن های بانكی

كرونا و رشد ۶۰ درصدی دانلود اپلیكیشن های بانكی

به گزارش سئو مئو اپلیكیشن های بانكی در ایالات متحده آمریكا تحت تأثیر شیوع گسترده ویروس كرونا در ماه گذشته میلادی با یك رشد 60 درصدی روبرو شده است.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، شیوع ویروس خطرناک و مرگبار کرونا که منجر به اعلام قرنطینه، خانه نشینی و دورکاری بیش از نصف جمعیت جهان شده است، تغییر و تحولات جدیدی را در عادات روزمره شهروندان و استفاده بیشتر آنها از خدمات و خدمات آنلاین و اینترنتی به وجود آورده است.
تازه ترین آمارهای انتشار یافته در وب سایت crowdfundinsider حاکی از آنست که دانلود و نصب اپلیکیشن های بانکداری دیجیتال در ایالات متحده آمریکا در ماه گذشته میلادی همزمان با شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی شهروندان در این کشور با ۶۰ درصد رشد روبرو شده است. همین طور درآمدهای حاصل از دانلود اپلیکیشن های مذکور توسط کاربران در ایالات متحده مارس ۲۰۲۰ میلادی، ۱۷ درصد افزایش یافته است.
علاوه بر اپلیکیشن های بانکی و پرداخت موبایل، برخی دیگر از اپلیکیشن ها نظیر خدمات استریم و پخش آنلاین محتوا و خدمات اینترنتی ارائه دهنده غذا نیز در جهان به ترتیب با رشد ۱۰ درصدی و ۲۳ درصدی در استقبال کاربران مواجه گشته اند.