آیفون SE پلاس كی به بازار می آید؟

آیفون SE پلاس كی به بازار می آید؟

سئو مئو: معرفی و عرضه گوشی میان رده آیفون SE پلاس تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس كرونا و تعطیلی كارخانه های اپل، احیانا تا نیمه دوم سال 2021 میلادی به تعویق خواهد افتاد.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، آیفون SE جدید كه بتازگی بعنوان جایگزین گوشی آیفون ۸ با نمایشگر ۴.۷ اینچی معرفی و رونمایی گردید، برای آن دسته از كاربرانی كه علاقه زیادی به استفاده از گوشیهای بزرگ مجهز به پنل نمایشگر های بزرگتر از حد نرمال ندارند، بسیار جذاب و كاربردی به نظر می آید.
بر اساس گزارش های پیشین، بنظر می رسد كه آیفون SE پلاس احتمالاً با نمایشگری بزرگتر در آینده ای نزدیك معرفی شده و تبدیل به یكی از محبوب ترین گوشیهای میان رده در بازارهای جهانی خواهد شد.
اما حالا تازه ترین اخبار انتشار یافته در وب سایت macrumors به نقل از مینگ چی كو، تحلیلگر ارشد محصولات اپل، حاكی از آنست كه معرفی و عرضه گوشی میان رده آیفون SE پلاس اپل به احتمال زیاد تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس كرونا كه منجر به تعطیلی و توقف خطوط تولید خیلی از كارخانه های اپل و مشكل در تامین قطعات موردنیاز ساخت گوشیهای آیفون شد، تا نیمه دوم سال آینده یعنی ۲۰۲۱ میلادی به تعویق خواهد افتاد.
به عقیده خیلی از كارشناسان و مفسرین فعال در حوزه فناوری از آنجایی كه اپل با معرفی آیفون SE، تولید مدلهای آیفون ۸ و ۸ پلاس را متوقف كرده بدین سبب منطقی بنظر می رسد كه یك نسخه بزرگتر یعنی آیفون SE پلاس با یك نمایشگر بالای ۵ اینچ معرفی و عرضه خواهد شد تا بدین وسیله نظر و توجه طرفداران و كاربرانی كه تمایل به خریداری و استفاده از گوشیهای میان رده مجهز به نمایشگر های بزرگ دارند را نیز به سمت و سوی خود جلب نماید.
پیش تر خیلی از كارشناسان و مفسرین حوزه فناوری برآورد كرده بودند كه گوشی آیفون SE پلاس در كنار سری آیفون ۱۲ ده كه احتمالاً اندكی دیرتر از موعد همیشگی و اواسط پاییز سال جاری میلادی معرفی می گردند، بطور رسمی از طرف اپل رونمایی خواهد شد.

منبع: