اپل واچ از كل فروش ساعت های سوئیس بیشتر فروخت!

اپل واچ از كل فروش ساعت های سوئیس بیشتر فروخت!

سئو مئو: میزان فروش ساعت های هوشمند اپل در سال 2019 میلادی از فروش كل صنعت ساعت سازی سوئیس بیشتر بوده است.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، آمار و اطلاعات انتشار یافته از طرف موسسه تحقیقاتی و آماری استراتژی آنالتیكس نشان میدهد كه میزان فروش ساعت های هوشمند اپل واچ در سال ۲۰۱۹ میلادی، ۳۶ درصد بیشتر از كل فروش صنعت ساعت سازی سوئیس بوده است.
بر طبق این گزارش كه در وب سایت t۳، شركت آمریكایی اپل كه بدون شك یكی از بزرگترین غول های تكنولوژی و تولیدكنندگان گوشیهای هوشمند در جهان است، موفق شده است در سال قبل با فروش چشم گیر اپل واچ نه تنها به سلطه خود بر بازار ساعت های هوشمند ادامه دهد بلكه رقبای ساعت ساز سوئیسی خودرا نیز به حاشیه براند.
اپل واچ كه در سال ۲۰۱۹ میلادی عنوان پرفروش ترین و پرطرفدارترین ساعت هوشمند در جهان را به خود مختص كرده است، توانست با رشد و افزایشی ۳۶ درصدی در مقایسه با میزان فروش در سال پیش از آن، حدود ۳۱ میلیون دستگاه ساعت هوشمند فروخته است.
این در حالیست كه شركت های بزرگ ساعت سازی در سوئیس همچون Swatch و TAG Heuer كه نام و آوازه جهانی و دیرینه ای در این صنعت دارند، در مجموع ۱.۲۱ میلیون دستگاه روانه بازار كرده اند كه یك افت و كاهش ۱۳ درصدی را نسبت به سال قبل تجربه كرده اند.
همچون پرطرفدارترین و محبوب ترین ساعت های هوشمند این شركت آمریكایی می توان به سری سوم و پنجم اپل واچ كه به ترتیب از قیمت ارزان و نمایشگر همیشه روشن و فعال برخوردار می باشند، اشاره نمود.

منبع: