توسط هاب محتوای دیجیتال؛ نرم افزارهای ایرانی برای حضور در بازار بین المللی حمایت می شوند

توسط هاب محتوای دیجیتال؛ نرم افزارهای ایرانی برای حضور در بازار بین المللی حمایت می شوند

به گزارش سئو مئو اولین هاب صادارتی محتوای دیجیتال كشور با حمایت ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری رونمایی گردید.

به گزارش سئو مئو به نقل از مهر، اولین هاب صادارتی محتوای دیجیتال كشور امروز شنبه با حمایت ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان، ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، مركز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شكوفایی رونمایی گردید.
این هاب بعنوان اولین هاب صادرات محتوای دیجیتال در حوزه های مختلفی چون نرم افزارهای تلفن همراه، محتوای ویدیوئی و انیمیشن فعالیت می كند.
با توجه به اینكه ۲۲ هزار برنامه نویس در حوزه طراحی و توسعه نرم افزارهای كاربردی فعالیت می نمایند، اما فعالیت قابل قبولی در بازارهای بین المللی ندارند و بازار داخلی آنها هم بزرگ و قابل توجه نیست. این هاب بعنوان یك تسهیل گر به میدان می آید و فعالیت های بین المللی آنها را ساماندهی می كند.
این مجموعه طراحی شده تلاش می كند تا نرم افزارهای موجود برای ورود به بازارهای جهانی چند زبانه شوند و بعنوان واسطه ای بین المللی از حضور آنها در دنیا حمایت می كند. همینطور تلاش می كند تا طراحی آنها در چارچوب یك مدل مورد پسند جهانی تغییر كند.