درآمد سلبریتی ها از هر پست تبلیغی در اینستاگرام

درآمد سلبریتی ها از هر پست تبلیغی در اینستاگرام

سئو مئو: سلبریتی ها و افراد مشهور در جهان به ازای انتشار هر پست تبلیغاتی در صفحه اینستاگرامی خود مبالغ هنگفتی را از شركت ها و برندهای مختلف در جهان دریافت می كنند.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، اینستاگرام كه یكی از بزرگترین شبكه های اجتماعی در جهان به حساب می آید، در چند سال گذشته به خصوص با روی كار آمدن قابلیت های جدیدی همچون استوری و صفحات كاربری تجاری، میزبان دریافت و نمایش تبلیغات و آگهی های تجاری از جانب شركت ها و برندهای مختلف بوده است و الان می توان اظهار داشت كه تبدیل به یكی از بزرگ ترین پلتفرم های جهان برای كسب درآمد و تبلیغات تجاری شده است.
در گزارشی كه بیزینس اینسایدر نوشته است، افراد مشهور و به اصطلاح سلبریتی ها در مورد جلب نظر شركت ها و برندهای مختلف برای نمایش تبلیغات در صفحات كاربری اینستاگرامی خود بسیار موفق تر از سایر افراد وعموم مردم بوده اند؛ چونكه تعداد دنبال كنندگان و فالوورهای زیادی داشته و از طرفی دیگر هم با در اختیار داشتن خیل عظیمی از طرفداران، قادر خواهند بود تاثیر بسیار گسترده تر و بیشتری را بر روی ذهن و نگرش افراد ایجاد كنند.
این افراد مشهور كه عموما خوانندگان، بازیگران و فوتابالیست های محبوب و موردعلاقه مردم در سراسر جهان هستند، از این فرصت بهره جسته و برای نمایش آگهی و تبلیغات محصولات و برندهای مختلف، مبالغ هنگفتی را از شركت های مختلف دریافت كرده و بدین ترتیب كسب درآمد می كنند.
این گزارش به مرور مبالغی كه سلبریتی ها از شركت ها و برندهای مختلف برای نمایش و به اشتراك گذاری یك پست تبلیغی دریافت می كنند، خواهد پرداخت.
كایلی جنر:
گفته می شود كایلی جنر در سال ۲۰۱۸ میلادی برای به اشتراك گذاشتن هر یك پست تبلیغی در اكانت اینستاگرام خود، تا سقف یك میلیون دلار از شركت های مختلف گرفته است این در حالیست كه این رقم در سال ۲۰۱۷ معادل ۴۰۰ هزار دلار به ازای هر پست بوده است.
در آخرین آمارها، تعداد فالوورهای وی، ۱۱۲ میلیون نفر گزارش و اعلام شده است.
سلنا گومز:
وی هم در سال ۲۰۱۸، حدود ۸۰۰ هزار دلار به ازای اشتراك هر یك پست تبلیغی در اینستاگرام دریافت كرده كه در سال پیش از آن، این رقم ۵۵۰ هزار دلار بوده است.
تعداد فالوورهای وی ۱۳۹ میلیون كاربر گزارش شده است.
كریستیانو رونالدو:
وی بعنوان ستاره پرتغالی فوتبال، در سال ۲۰۱۸ میزان مبلغی كه به ازای انتشار هر یك پست تبلیغاتی در اینستاگرام گرفته است، ۷۵۰ هزار دلار بوده؛ در حالیكه مبلغ آن در سال ۲۰۱۷، ۴۰۰ هزار دلار بوده است.
تعداد فالوورهای رونالدو، ۱۳۷ میلیون نفر گزارش و اعلام شده است.
كیم كارداشیان:
نرخ انتشار هر پست تبلیغاتی بر روی اكانت اینستاگرامی كیم كارداشیان در سال ۲۰۱۸، ۷۲۰ هزار دلار و در سال ۲۰۱۷، ۵۰۰ هزار دلار بوده است.
تعداد فالوورهای اینستاگرامی وی ۱۱۴ میلیون نفر اعلام شده است.
بیانسه:
وی هم بعنوان یكی دیگر از خوانندگان مشهور، پارسال به ازای انتشار هر یك پست تبلیغاتی در اینستاگرام خود ۷۰۰ هزار دلار دریافت كرده این در حالیست كه در سال ۲۰۱۷، ۴۰۰ هزار دلار بدین منظور میگرفته است.
تعداد فالوورهای وی ۱۱۶ میلیون نفر گزارش و اعلام شده است.
نیمار دا سیلوا سانتوس:
نیمار هم بعنوان یكی از ستارگان فوتبال برزیل، پارسال به ازای اشتراك گذاری هر یك پست تبلیغاتی در صفحه اینستاگرامی خود مبلغی معادل ۶۰۰ هزار دلار گرفته است.
تعداد فالوورهای وی ۱۰۰ میلیون نفر اعلام شده اند.
لیونل مسی:
میزان مبلغی كه این ستاره آرژانتینی فوتبال، برای هر پست تبلیغی در سال ۲۰۱۸ میلادی گرفته است، هم ۵۰۰ هزار دلار تخمین و اعلام شده است.
تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرامی وی هم ۱۰۰ میلیون نفر گزارش شده است.