اینستاگرام مسدود شدن اكانت كاربران را خبر می دهد

اینستاگرام مسدود شدن اكانت كاربران را خبر می دهد

سئو مئو: اینستاگرام از این پس به صاحبان حساب های كاربری كه قصد مسدودسازی آنها را دارد، اطلاع رسانی خواهدنمود.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، چندی قبل بود كه اخبار و گزارش های گوناگونی از جانب كاربرانی كه حساب كاربری آنها بدون اطلاع قبلی از جانب شبكه اجتماعی اینستاگرام مسدود و بسته شده بود، منتشر گردید كه نشان دهنده شكایت و نارضایتی آنها در مورد عدم اطلاع رسانی از جانب اینستاگرام در خصوص بسته شدن ناگهانی اكانتشان بود.
حالا اینستاگرام بعنوان یكی از بزرگترین و موفق ترین شركت های زیرمجموعه فیسبوك اعلام نموده است كه از این پس مسدودسازی اكانت های كاربرانی كه بعضی از قوانین و مقررات این شبكه اجتماعی را نقض كرده اند، به اطلاع آنها خواهد رسید.
بدین ترتیب كاربران صفحات اینستاگرامی قادر خواهند بود پیش از آنكه اكانتشان بسته و مسدود شود و دیگر به محتوای آن دسترسی نداشته باشند، از این اتفاق آگاه شوند و اقدامات لازم را برای پشتیبان گیری از اطلاعات حساب كاربری شان را انجام دهند.
اینستاگرام قبلا اعلام نموده بود آن دسته از كاربرانی كه به نقض برخی قوانین همچون انتشار محتوای غیراخلاقی، فروش داروهای قاچاق، تسلیحات نظامی و تروریستی، انتشار اخبار كذب و دروغین و همینطور برخی دیگر از كارهای خلاف قوانین شبكه های اجتماعی اقدام می كنند، مسدود خواهند شد.
طبق گزارشی كه در وب سایت gsmarena آمده است، كاربران صفحات اینستاگرامی در صورت بروز هرگونه تخلف در محیط این شبكه اجتماعی نوتیفیكیشن زیر را دریافت و مشاهده خواهند كرد:

منبع: