صدای پای یك شبكه اجتماعی جدید به گوش می رسد

صدای پای یك شبكه اجتماعی جدید به گوش می رسد

به گزارش سئو مئو به نظر می آید كه گوگل در تلاش است تا یك شبكه اجتماعی جدید تحت عنوان Shoelace را توسعه دهد كه به باور آن، می تواند تحولات مثبتی را در زندگی اجتماعی كاربران ایجاد كند.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، شبكه های اجتماعی در سال های اخیر با محبوبیت و استقبال بی نظیری از جانب كاربران در فضای مجازی روبرو شده اند. حالا بر مبنای اخبار و گزارش های انتشار یافته در وب سایت تك رادار، به نظر می آید كه گوگل بعنوان یكی از بزرگترین غول های تكنولوژی در جهان تصمیم گرفته است شبكه اجتماعی جدیدی را تحت عنوان Shoelace كه به معنای بند كفش است، توسعه دهد و به كاربران این امكان را بدهد تا از خدمات و سرویس های جدید آن بهره مند شوند.
پس از آنكه شبكه اجتماعی گوگل پلاس كه به تقلید از فیسبوك صورت گرفته بود، با شكست مواجه گردید، حالا گزارش ها حاكیست كه این شركت بزرگ پروژه دیگری را شروع كرده است تا نظر و توجه خیل عظیمی از كاربران را به سمت و سوی خود جلب نماید.
به قول گوگل، این شبكه اجتماعی جدید برخلاف سایر سرویس های مشابه همچون فیسبوك و اینستاگرام، جهانی و بین المللی نبوده و منطقه محور است این بدان معناست كه كاربران در یك منطقه خاص جغرافیایی محتوای متفاوتی را نسبت به كاربران سایر مناطق جهان مشاهده و تماشا خواهند كرد.
این اپلیكیشن كه مقرر است بر روی هر دو پلت فرم اندروید و آی او اس توسعه داده شود و در دسترس كاربران و علاقمندان قرار بگیرد، به گوشی هوشمند كاربران مربوطه یك كد امنیتی ارسال می كند تا پس از شناسایی و تأیید هویت آنها، بتوانند آنرا نصب و استفاده كنند.
هنوز مشخص نیست كه نسخه وب این شبكه اجتماعی هم توسعه داده شود چونكه این طور كه به نظر می آید هیچ سند و مدركی دال بر تلاش گوگل برای توسعه نسخه دسكتاپ و وب آن در دست نیست و در رسانه های خبری منتشر نشده است.
بر مبنای نظر یكی از كارشناسان فعال در وب سایت اندروید پلیس، شبكه اجتماعی جدید گوگل شباهت زیادی با Schemer این شركت دارد كه در سال ۲۰۱۱ میلادی در دسترس كاربران قرار گرفت و آن هم منطقه محور است و طبق لوكیشن و مكان جغرافیایی كاربران كار می كند.