یوتیوب به دنبال پشتیبانی از تولیدكنندگان محتوا

یوتیوب به دنبال پشتیبانی از تولیدكنندگان محتوا

سئو مئو: به نظر می آید كه یوتیوب به منظور حفاظت از حق نشر ویدئو های تولیدكنندگان محتوا سیستم ارسال گزارش تخلفات مربوطه را بروزرسانی كرده است.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، یوتیوب كه بدون شك بزرگترین پلت فرم شبكه اجتماعی پخش محتوای آنلاین در جهان به حساب می آید، همواره از جانب كاربران به منظور تماشای ویدئوهای مختلف در زمینه های گوناگون مورد استقبال قرار گرفته است كه یكی از بزرگترین مشكلاتی كه همواره خیلی از تولید كنندگان محتوا در این شبكه اجتماعی با آن مواجه بوده اند مسئله نقض حق نشر و اثبات تخلفات در حق نشر ویدئوهای آنها بوده كه همواره آنها را با مشكلات گوناگونی روبرو كرده است.
حالا به نظر می آید گوگل بعنوان شركت توسعه دهنده یوتیوب، سیستم تغییر ارسال گزارش خودكار به منظور نقض حق نشر ویدئو را به روز رسانی كرده است و بدین ترتیب كاربران قادر خواهند بود تا در صورت مشاهده هر گونه تخلفی در حق نشر ویدئویی مبحث را به یوتیوب گزارش داده تا در صورت تأیید آن محتوا از پلت فرم این شبكه اجتماعی حذف شود.
جولین بیل، مدیر محصول یوتیوب در این خصوص خاطرنشان كرده است كه این شبكه اجتماعی همواره در تلاش بوده است تا از محتوای تولید كنندگان در این پلت فرم محافظت حداكثری به عمل بیاورد تا یوتیوب به محیط بهتری هم برای كاربران و هم برای تولیدكنندگان محتوا تبدیل گردد.
طبق گزارش وب سایت the verge، سوزان ووچیتسكی، مدیر اجرایی یوتیوب در این خصوص وعده داده است كه تغییرات جدید در اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

منبع: