صدای پای یك گوشی كاملا بدون حاشیه می آید

صدای پای یك گوشی كاملا بدون حاشیه می آید

سئو مئو: بنظر می رسد كه سامسونگ در حال توسعه یك گوشی هوشمند كاملاً بدون حاشیه و هرگونه كلید فیزیكی است.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، با عنایت به افزایش ركود در بازارهای جهانی فروش گوشیهای هوشمند، خیلی از شركت های تولیدكننده موبایل و غول های تكنولوژی كه سامسونگ همواره یكی از سردمداران و پیشگامان آنها بوده است، به تكنولوژی های جدید همچون گوشیهای تاشو، صفحه نمایش های انعطاف پذیر، پشتیبانی از شبكه اینترنت ۵G و طراحی های جدید و منحصر بفرد روی آورده اند.
حالا تازه ترین اخبار و گزارش های انتشار یافته در وب سایت gizchina از آن حكایت می كند كه سامسونگ، بعنوان اولین تولیدكننده موبایل در جهان كه بیشترین سهم از بازارهای جهانی گوشیهای هوشمند را داراست، در حال توسعه یك مدل گوشی جدید بدون هیچ گونه حاشیه نمایشگر و كلید فیزیكی است.
این گوشی هوشمند كه احتمالاً گلكسی ۱۰۰ (Samsung Galaxy A۱۰۰) نام دارد، مقرر است در سال آینده میلادی روانه بازارهای جهانی موبایل شود و نظر خیل عظیمی از كاربران و علاقمندان به گوشیهای هوشمند را به سمت و سوی خود جلب نماید.
كارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری اعتقاد دارند كه پس از بالا گرفتن تب و تاب نمایشگرهای منعطف و تاشو حالا بنظر می رسد كه شركت های تولیدكننده موبایل به ارائه طراحی های جدیدتری برای گوشیهای خود روی آورده اند تا گوشیهای آنها از مزایای نمایشگرهای از هر چهار طرف خمیده و بدون حاشیه بهره مند شوند. در این صورت، كلیدهای فیزیكی در گوشه و كنار گوشی نیز حذف خواهند شد.
البته این در حالیست كه كارشناسان و تحلیلگران بسیاری قبلاً درباره گلكسی نوت ۱۰ نیز همین فكر و تصور را می كردند، اما پس از رونمایی آن، معلوم شد پیش بینی آنها اشتباه از آب درآمده و رد شده است.
تصاویر مختلفی از طرف وب سایت LetsGoDigital انتشار یافته است كه نمای تقریبی این گوشی (گلكسی ۱۰۰) را نمایش می دهد كه برمبنای همان نیز كارشناسان مبادرت به فرضیه پردازی كرده اند.
انتظار می رود این گوشی پس از عرضه گوشی گلكسی اس ۱۱ در سال آینده رونمایی و سپس روانه بازارهای جهانی شود.

منبع: