چطور اعتبار خط موبایلتان را افزایش دهید كد 117 10 برای چیست؟

چطور اعتبار خط موبایلتان را افزایش دهید كد 117 10 برای چیست؟

به گزارش سئو مئو مشتركان دائمی همراه اول می توانند با شماره گیری كد ستاره ۱۰ ستاره ۱۱۷ مربع اعتبار میان دوره خویش را بالا برند.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، برخی از مشتركان دائمی همراه اول معتقد بودند ارزش خطی كه از آن استفاده می نمایند، در بازار آزاد تا چند میلیون تومان است و یا مدت زیادی است كه مشترك همراه اول هستند و همواره قبض هایشان را پرداخت كردند و این نقد وجود داشت كه چرا به محض اینكه به سقف اعتبار میان دوره می رسند، خطشان یك طرفه و قطع می شود.
در این باره شاهین آرپناهی – مدیركل ارتباطات همراه اول – در گفتگو با ایسنا، با اشاره به پروژه اعتباردهی به مشتركان خطوط دائمی همراه اول، اظهار نمود: قبلاً اگر كسی می خواست از سقف اعتبارش بیش تر صحبت كند، باید پولی را در همراه اول ودیعه می گذاشت؛ این فرایند آسانی برای مشتركان نبود و بسیاری تمایل نداشتند كه پولشان را بلاك كنند و این درخواست را از همراه اول داشتند كه با عنایت به اعتبار و قدمت خطوطی كه دارند و این كه خطوطشان پرارزش است و كاربری زیادی هم دارند، به جای این كه پولی ودیعه بگذارند، ما به آنها اعتبار دهیم كه بتوانند تا سقف بیشتری هزینه و پرداخت كنند.

كد #۱۱۷ *۱۰* برای چیست؟
مدیركل ارتباطات همراه اول افزود: بنابراین ما در پاسخ به این درخواست مشتركان، این پروژه را تعریف كردیم و برای این كار هم كد ستاره ۱۰ ستاره ۱۱۷ مربع را اختصاص دادیم. مشتركان با گرفتن این كد هم می توانند از میزان اعتباری كه همراه اول به آنها داده آگاه شوند و از آن میزان اعتبار برای پیشگیری از قطع میان دوره استفاده كنند.
آرپناهی درباره ی نحوه استفاده از این پروژه اعتباردهی توضیح داد: مشترك اگر بخواهد از اعتبار بیش تری برخوردار شود، می تواند این كد را شماره گیری كرده و از میزان اعتباری كه به آنها اختصاص پیدا كرده، آگاه شوند و در صورت تمایل آنرا فعال كنند؛ اما در نهایت باید در انتها دوره یا زمانی كه میزان استفاده كاربر به سقف اعتبار رسید، میزان مصرف را با اپراتور تسویه كند.
وی با اشاره به نحوه اعتباردهی به مشتركان بیان كرد: مشتركان دائمی از قبل اعتبار داشته و خطوطی كه مبلغ ودیعه آنها بیش تر بوده، اعتبار بیش تری داشتند. ما وقتی خط دائمی را واگذار می نماییم، رفتار مصرف در خط دائمی مبتنی بر اعتبار مشتركان است. اعتبارهایی كه با برای افزایش اعتبار میان دوره به كاربران داده می شود هم بر مبنای پارامترهای مختلفی مانند میزان مصرف كاربر، سابقه پرداخت كاربر به هر خط اختصاص می یابد.

بستانكاری مشتركان از همراه اول صحت داشت؟
مدیركل ارتباطات همراه اول همینطور درباره ی شایعه ی بستانكاری مشتركان از همراه اول تشریح كرد: چندی قبل به غلط به مردم گفته شد كه با گرفتن این كد، میزان بستانكاری آنها مشخص می شود و تا این سقف می توانند از این اعتبار استفاده كنند، در حالیكه این مورد شایعه بود. مشتركان باید دقت داشته باشند كه این اعتباری كه می توانند تا آن سقف استفاده كنند، اما به هر میزان كه استفاده كنند، بدهكار می شوند و نهایتاً باید مبلغ مصرف را در موعد مقرر پرداخت كنند.