توسط سازمان فناوری اطلاعات؛ روز جهانی دختران و ICT برگزار گردید

توسط سازمان فناوری اطلاعات؛ روز جهانی دختران و ICT برگزار گردید

به گزارش سئو مئو مراسم روز جهانی دختران و ICT بامداد امروز با حضور رئیس سازمان فناوری اطلاعات و مدیران كسب و كارهای موفق در پردیس سینمایی باغ كتاب برگزار گردید.

به گزارش سئو مئو به نقل از مهر، سازمان فناوری اطلاعات با مشاركت افراد فعال در زمینه فناوری اطلاعات، كارآفرینان موفق، آموزش و پرورش و سازمان نظام صنفی این سری رویدادها را با هدف چشم اندازسازی كارآفرینی برای دختران دبیرستانی برگزار كرد.
دانش آموزان ۱۵ مدرسه در این برنامه ها مشاركت داشتند. دانش آموزان طی دوره هایی۳ روزه بر مبنای ایده های خلاقانه ی خود، گروه هایی را شكل دادند و با مربیانی كه برایشان در نظر گرفته شده بود مهارت آموزی را آغاز كردند.
این مربیان كه همگی جز مدیران كسب و كارهای موفق و شناخته شده هستند، در جهت مسئولیت اجتماعی خود در این برنامه مشاركت كردند.
صبح امروز پنج شنبه دانش آموزان برگزیده این رویدادها به عرضه كارهای خود پرداختند.
توانمندسازی دختران و زنان، همچون اهداف برگزاری چنین رویدادهایی است. آشنایی آنها با ابزارهای نوین عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات می تواند امكان مشاركت بیشتر زنان را مهیا كند.
در كنار برنامه اصلی هفت كارگاه مختلف برای دختران مقطع ابتدایی تا دبیرستان كه در این رویدادها شركت كرده اند، برگزار می شود.
در این برنامه باوجود اعلام قبلی، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور نداشت.