۸ اپلیكیشن برتر پخش فیلم در گوشیهای اندرویدی

۸ اپلیكیشن برتر پخش فیلم در گوشیهای اندرویدی

سئو مئو: این گزارش به مرور و معرفی نرم افزارهای پخش ویدئو در موبایل می پردازد كه كیفیت و امنیت قابل قبول و مناسبی را برای كاربران گوشیهای هوشمند به ارمغان می آورد.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، شاید شما باز جزو آن دسته از كاربرانی باشید كه همواره به دنبال تماشای ویدئوهای مختلف بر روی گوشی هوشمند خود هستند ولی از برنامه های پخش ویدئویی كه به صورت پیش فرض بر روی موبایل آنها نصب شده، رضایتمندی كافی را ندارند؛ بدین سبب در فروشگاه های آنلاین و اینترنتی همچون گوگل پلی استور به دنبال دریافت و دانلود اپلیكیشن جایگزین بهتری بدین منظور هستید تا با كیفیت و دقت بهتری به تماشای فیلم و سریال های موردعلاقه خود بپردازید.
این گزارش كه در وب سایت fossbytes آمده است، حاصل بررسی های تعداد كثیری از كارشناسان فعال در حوزه فناوری و برنامه های موبایلی است كه در زیر به ۸ اپلیكیشن برتر پخش محتوا در گوشیهای اندرویدی اشاره می شود:
۱. ام ایكس پلیر (MX Player)
این برنامه كه قابلیت پخش تمامی انواع مختلف فرمت های فایل های صوتی، تصویری و ویدئویی را دارد، از رابط كاربری بسیار ساده و آسانی برخوردار می باشد و این امكان را به كاربران موبایل می دهد تا بدون هیچ مشكلی به تماشای محتوای موردنظر خود بپردازند. این نرم افزار همین طور به قابلیت های پیشرفته دیگری همچون پشتیبانی از زیرنویس به زبان های مختلف، جلو / عقب بردن نشانه گر فیلم، زوم كردن، تغییر فونت و سایز زیرنویس فیلم، تغییر در حالت نورپردازی فیلم و همین طور قفل كودك به منظور پیشگیری از دسترسی كودكان و كاربران زیر سن مجاز به محتوای قابل پخش در موبایل مربوطه مجهز است.
لازم به ذكر است كه این اپلیكیشن به صورت كاملاً بلاعوض برای تمامی كاربران گوشیهای هوشمند در فروشگاه های آنلاین همچون گوگل پلی استور قابل دسترسی، دانلود و استفاده است.
۲. وی ال سی پلیر (VLC)
این نرم افزار كه نسخه دسكتاپ (ویندوزی) آن بسیار معروف شده و مورد استقبال خیل عظیمی از كاربران كامپیوتر های شخصی قرار گرفته است نسخه های مبتنی بر سیستم عامل های موبایلی باز دارد كه بطور كلی یك اپلیكیشن سورس باز محسوب شده و به كاربران امكان پخش تمامی انواع فرمت های فیلم و سایر فایل های صوتی و تصویری را می دهد.
این نرم افزار همین طور قابلیت های متعددی همچون تنظیم میزان نور، حجم صدا، پشتیبانی از زیرنویس زبان های مختلف و در نهایت بزرگ و كوچك كردن اندازه تصویر و ارتقای كیفیت آنرا داراست.
این اپلیكیشن باز به صورت بلاعوض در اختیار تمامی كاربران گوشیهای موبایل در پلت فرم فروشگاه های آنلاین همچون گوگل پلی استور قرار دارد و هیچ تبلیغات و پرداخت درون برنامه ای باز ندارد.
۳. فایپ پلیر (FIPE Player)
این برنامه باز برای پخش ویدئوهای باكیفیت بالا همچون ۱۰۸۰p و ۴K طراحی شده و در اختیار كاربران گوشیهای هوشمند قرار گرفته است. یكی از بارز ترین خاصیت های این برنامه موبایلی، قابلیت استفاده هم زمان آن با سایر اپلیكیشن های موردنظر كاربر مربوطه است.
این اپلیكیشن باز از تمامی انواع مختلف فرمت های موجود برای فایل های صوتی و ویدئویی پشتیبانی می كند و به صورت بلاعوض البته به همراه نمایش پاره ای از تبلیغات، در اختیار كاربران قرار گرفته است.
۴. بی اس پلیر (BS Player)
یكی دیگر از برنامه های كاربردی و سودمندی كه كاربران اندرویدی می توانند از آن بهره مند شوند، اپلیكیشن بی اس پلیر (BS Player) است كه به لطف نرم افزار قدرتمند و برنامه نویسی نوین به كاربران اجازه می دهد از تماشای انواع مختلف فرمت های محتوا در گوشی هوشمند خود لذت ببرند.
یكی از بارزترین قابلیت های این نرم افزار بدون شك كمك به كاهش مصرف باتری و شارژ گوشی است كه بدین ترتیب كاربران می توانند بدون نگرانی از خالی شدن باتری دستگاه خود، از تماشای محتوای مورنظر لذت ببرند.
این برنامه باز رابط كاربری بسیار ساده و آسانی دارد و كاربرانش قادر خواهند بود پس زمینه آنرا مطابق آنچه كه می خواهند، تغییر دهند. نسخه لایت این نرم افزار بلاعوض است كه البته شامل نمایش تبلیغات باز می شود.
۵. پلیر اكستریم مدیاپلیر (PlayerXtreme Media Player)
این اپلیكیشن دانلودر پیش فرضی برای دریافت و نمایش زیرنویس فیلم دارد كه قادر می باشد زیرنویس زبان های مختلف را پشتیبانی كرده و در اختیار كاربران قرار دهد. این نرم افزار همین طور به قابلیت استریم فایل های صوتی و ویدئویی باز مجهز است و به كاربران این امكان را می دهد محتوای موردنظر را به كامپیوتر و تلویزیون هوشمند خود استریم و منتقل كرده و به صورت آنلاین را تماشا و مشاهده كنند.
۶. ایكس پلیر (XPlayer)
این نرم افزار كه به صورت بلاعوض و با پرداخت درون برنامه ای بر روی پلت فرم فروشگاه گوگل پلی استور قرار گرفته است، یكی از بهترین و امن ترین اپلیكیشن های پخش ویدئو در گوشیهای اندروید به حساب می آید چونكه تمامی فایل های ویدئویی موردنظر كاربران را در یك فولدر جداگانه و به صورت كاملاً محرمانه و خصوصی نگهداری و ذخیره می كند تا سایر افراد و هكرها در صورت نفوذ به گوشی كاربران، به آن دسترسی پیدا نكنند.
۷. ای سی ۳ پلیر (AC۳ Player)
این برنامه باز بدون شك یكی دیگر از پرطرفدارترین اپلیكیشن های دانلود شده درباب پخش محتوا در گوشیهای اندرویدی به حساب می آید كه قابلیت های متعددی همچون پشتیبانی از تمام فرمت های فایل های صوتی و ویدئویی، زیرنویس زبان های مختلف، تنظیم میزان صدا، نور و كیفیت فیلم ها را داراست.
این برنامه باز به صورت كاملاً بلاعوض بر روی پلت فرم فروشگاه گوگل پلی استور قرار گرفته و هیچ پرداخت درون برنامه ای و تبلیغاتی باز ندارد.
۸. كی ام پلیر (KMPlayer)
این برنامه كه دیگر نیازی به معرفی ندارد و تمامی كاربران كامپیوتر های شخصی و لپ تاپ اهای مبتنی بر ویندوز همواره برای تماشا و پخش فایل های ویدئویی از آن استفاده می نمایند. می توان گفت نسخه اندرویدی آن باز تمامی قابلیت های نسخه دسكتاپ آنرا دارد كه یكی از مهم ترین خاصیت های آن می توان به ذخیره سازی ابری / كلاد اشاره نمود.