محصولات پوشیدنی جدید سامسونگ رونمایی شدند

محصولات پوشیدنی جدید سامسونگ رونمایی شدند

سئو مئو: شب گذشته شركت سامسونگ از دستگاه های پوشیدنی جدید خود رونمایی نمود. همه این دستگاه ها با محصولات سامسونگ كار می كنند.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، شركت سامسونگ شب گذشته طی مراسم آنپكد”( Unpacked) كه در سان فرانسیسكو برگزار شد، از محصولات پوشیدنی جدید خود رونمایی نمود.
ساعت هوشمند “گلكسی اكتیو”، “هندزفری بیسیم سامسونگ” و دستبند سلامتی “گلكسی فیت” محصولاتی بودند كه به نمایش درآمدند.
هندزفری بی سیم جدید سامسونگ كه موسوم به “گلكسی بادز” ( Galaxy Buds) است، مانند یك میكروفون هوشمند است كه با سطح صدای محیط اطراف تنظیم می شود و در ضمن یك تماس تلفنی با صدای كاربر منطبق می شود.
زمانی كه محیط اطراف كاربر ساكت باشد، گلكسی بادز صدای كاربر را شناسایی می كند. ولی اگر محیط پر از سر و صدا باشد، هندزفری به میكروفون داخلی تغییر حالت می دهد تا بتواند صدای كاربر را از میان صداهای دیگر تفكیك و تشخیص دهد.
این هندزفری های جدید نسبت به نمونه های سابق ۳۰ درصد كوچك تر هستند، اما دارای چیپست هایی با كارایی بالا هستند كه به گلكسی بادز اجازه می دهند با یك دفعه شارژ تا ۶ ساعت فعال باشد.
این در شرایطی است كه این مدت زمان طی یك تماس تلفنی و با یك بار شارژ به ۵ ساعت می رسد.
این محصول در سه رنگ زرد، مشكی و سفید با قیمت ۱۲۹ دلار به فروش خواهد رسید.

ساعت هوشمند “گلكسی اكتیو” با قیمت ۱۹۹ دلار و دستبند سلامتی “گلكسی فیت” باز ۹۹ دلار عرضه خواهد شد.
این دو محصول هر دو ضدآب بوده و گلكسی فیت بسیار سبك وزن است.
هم گلكسی فیت و هم گلكسی اكتیو در نسخه بروزرسانی شده خود می توانند به طرز بهتری كیفیت خواب كاربران را ردیابی كنند.
هر دو می توانند اطلاعاتی ضروری راجع به سلامتی كاربر عرضه كنند كه از میان آنها می توان به شمردن ضربان قلب اشاره نمود.
باتری مقاوم آنها باز سبب شده كه با یك بار شارژ به مدت یك هفته قابل استفاده باشند.

از دیگر خاصیت های جالب ساعت گلكسی اكتیو، امكان شارژ شدن آن توسط گوشیهای جدید سامسونگ یعنی “گلكسی اس ۱۰ “( Galaxy S10) است. علاوه بر این، ساعت هوشمند جدید سامسونگ از دستیار صوتی این شركت، یعنی “بیكسبی” (Bixby) هم پشتیبانی می كند تا كاربران بتوانند با كمك آن به ارسال پیام و برقراری تماس بپردازند.
یكی از خاصیت های ساعت هوشمند و دستبند سلامتی جدید سامسونگ مدیریت اضطراب كاربران است؛ به نحوی كه اگر كاربر اضطراب داشته باشد، این دو محصول وی را به كاهش اضطراب راهنمایی می كنند.
تمامی این محصولات در تاریخ ۸ مارس سال جاری عرضه خواهند شد.