جشنواره وب و موبایل ایران با حمایت شاتل موبایل برگزار گردید

جشنواره وب و موبایل ایران با حمایت شاتل موبایل برگزار گردید

به گزارش سئو مئو شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه از حضور خود بعنوان حامی یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران اطلاع داد.

به گزارش سئو مئو به نقل از مهر و به نقل از روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پشتیبانی از برگزاری جشنواره وب و موبایل ایران بعنوان بزرگ ترین عرصه رقابت میان وب سایت ها و نرم افزارهای موبایل، در نقش حامی این جشنواره و همینطور عرضه و معرفی خدمات و دستاوردهای نوآورانه خود در صنعت ارتباطات نظیر تنها تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت و همراه (FMC)، پوشش سراسری 3G و 4G با اتصال به سه شبكه FD و TD و سرویس انتقال باقی مانده بسته اینترنت به دوره بعد ظاهر شد.

بر اساس این گزارش، یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه با حضور وزیر ارتباطات، نمایندگان مجلس و معاون فضای مجازی دادستانی كل در محل پژوهشگاه نیرو و با هدف كمك به رشد كیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران برگزار گردید.
گفتنی است در این جشنواره از فعالین و صاحب سخن های این حوزه در جهت انتقال تجربیات موثر، طرز فكر و روش كاری آنها در چارچوب پنل های بحث و گفتگو دعوت به عمل آمد تا به واسطه آموزش عوامل جانبی ای مثل فناوری داده و دیجیتال ماركتینگ، كسب و كارهایی كه بدون هدف تجاری وارد بازار شده اند صاحب تجارت و برند شوند.