نماینده سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس: نباید مقابل تكنولوژی ایستاد، سرنوشت كشور وابسته به فناوری اطلاعات

نماینده سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس: نباید مقابل تكنولوژی ایستاد، سرنوشت كشور وابسته به فناوری اطلاعات

سئو مئو: نماینده سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس بابیان اینكه نمی توان مقابل تكنولوژی ایستاد، اظهار داشت: سرنوشت كشور وابسته به فناوری اطلاعات است.

به گزارش سئو مئو به نقل از مهر، احمد همتی بعدازظهر چهارشنبه در نشست فعالان و نخبگان حوزه آی تی و آی سی تی استان سمنان با حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و علیرضا آشناگر استاندار سمنان به میزبانی سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن بیان اینكه اگر بگوییم آینده جهان وابسته به فناوری اطلاعات است حرف گزافی نگفتیم، اظهار داشت: بی شك سرنوشت كشورها به این تكنولوژی بستگی دارد.
وی ضمن بیان اینكه در آینده نه چندان دور، دولت ها به این سبك و سیاق فعالیت نخواهند كرد، افزود: دستگاه ها، نهادها و دولت با شرایطی ویژه و برگرفته از فناوری و علوم نوین نمایش خدمات خواهند داشت.
عضو خانه ملت ضمن بیان اینكه به جای مقابله و ایستادگی در مقابل تكنولوژی، باید بر آن مسلط شده و از آن بهره مند شد، اظهار داشت: باید یاد بگیریم كه در مقابل علم و تكنولوژی نباید ایستاد و به جای آن باید به دنبال راهكار بود.
همتی در ادامه اشاره كرد: تمركز می بایست برروی اهدافی باشد كه برای انقلاب تعریف شد و راه تحقق آن تسلط بر علم، تكنولوژی و فناوری است.
وی ضمن بیان اینكه با استفاده از تكنولوژی، می توان راه ایستادگی در مقابل كشورهای زورگو و سلطه طلب را فراگرفت، افزود: باید از نوآوری های جوانان و علم و دانش این قشر پر تلاش و پویا بهره مند شویم جوانان نیرویی مناسب و فرصتی مغتنم به منظور مقابله با دشمنان و بدخواهان هستند.