تقدیر از برگزیدگان رویداد رقابتی فعالان فضای مجازی بسیج

تقدیر از برگزیدگان رویداد رقابتی فعالان فضای مجازی بسیج

به گزارش سئو مئو مراسم اختتامیه نخستین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی با حضور رئیس سازمان بسیج در سالن بصیرت لانه سابق جاسوسی برگزار گردید.
به گزارش سئو مئو به نقل از مهر، مراسم اختتامیه اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج با حضور سردار غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سالن بصیرت لانه سابق جاسوسی برگزار گردید.

سردار غیب پرور در این مراسم اظهار داشت: فضای مجازی واقعیت امروز جهان بشری است و هنر در این فضا این است كه تهدید موجود را به فرصت تبدیل كرد.

وی اضافه كرد: ما در این گردهمایی با یك فراخوان ساده توانستیم حدود هزار تن از فعالان بسیجی و مومن و انقلابی را در عرصه فضای مجازی دور هم جمع نماییم.رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: وظیفه جوانان ورود برنامه ریزی شده تهاجمی در این عرصه است و بایستی لشكر مقابل را بتارانند و همینطور جوانان باید سواد مجازی خودشان را ارتقا دهند و حضور انفعالی در این حوزه مورد قبول نیست.غیب پرور در انتهای صحبت هایش اظهار داشت: امروز مشكل ما نداشتن و فقدان نیروی كارآمد در فضای مجازی نیست، بلكه مشكل این است كه جوانان مؤمن و فعال در این حوزه نمی توانند یكدیگر را به خوبی شناسایی و پیدا كنند و می توان گفت هم افزایی لازم را ندارند. ازاین رو لازم است در این عرصه بین جوانان انقلابی یك جبهه صورت بگیرد.در این مراسم از برگزیدگان رویداد رقابتی فعالان فضای مجازی بسیج در سه رشته اپ، انیمیشن و گیم تقدیر به عمل آمد و همینطور از چهره برتر فعال توئیتری علی قلهكی و چهره محبوب سال فضای مجازی عزت الله ضرغامی تجلیل شده و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.علیرضا افتخاری، صابر خراسانی و تیمی از هنرمندان تئاتر بسیج در این مراسم به هنرنمایی پرداختند.