فایرفاكس امنیتی تر می گردد

فایرفاكس امنیتی تر می گردد

سئو مئو: موزیلا اعلام نمود كه مرورگر اینترنتی فایرفاكس از این پس به منظور افزایش امنیت سایبری كاربران به قابلیت جدیدی مجهز می گردد كه دسترسی هكرها به اطلاعات شخصی آنها را قطع می كند.

به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، این روزها كه مساله امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی افراد از اهمیت خاص و بسزایی برخوردار شده و خیلی از نهادهای نظارتی و دولتی همواره غول های تكنولوژی و شركت های توسعه دهنده برنامه های مختلف را تحت فشار قرار می دهند، حالا شركت موزیلا به عنوان توسعه دهنده مرورگر اینترنتی فایرفاكس اعلام نموده است كه به منظور محافظت از اطلاعات شخصی كاربران قابلیت جدیدی را به پلت فرم خود افزوده است تا كاربران به هنگام ورود به وب سایت های آلوده، اخطار سابقه آلودگی بدافزاری وب سایت و درگاههای مذكور را دریافت كرده و از ورود اجتناب كنند.

بر اساس گزارش ذكر شده در وب سایت computerworld، این قابلیت بدین صورت است كه كاربران به هنگام ورود و استفاده از خدمات مختلف یك وب سایت می توانند به سابقه مثبت یا منفی آن در افشای اطلاعات كاربران دسترسی داشته و حریم خصوصی خویش را حفظ كنند.

موزیلا اعلام نموده است كه این كار را تنها به منظور افزایش امنیت سایبری و محافظت از حریم خصوصی كاربران انجام داده و می خواهد از افشای داده های شخصی همچون حساب های كاربری افراد، پسورد و پست های الكترونیكی جلوگیری بعمل بیاورد.