سامسونگ پا جای پای اپل می گذارد؟

سامسونگ پا جای پای اپل می گذارد؟

سئو مئو: به نظر می آید كه سامسونگ هم همچون اپل می خواهد جدیدترین گوشی پرچمدار خویش را در سه مدل مختلف معرفی و عرضه نماید.

به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت تك رادار، با عنایت به آنكه همواره شایعات بسیاری در خصوص معرفی و عرضه گوشیهای پرچمدار شركت های مختلف تكنولوژی پیش از مراسم رونمایی رسمی از محصولاتشان در فضای مجازی منتشر می شود، گوشی پرچمدار و جدید سامسونگ هم از این قاعده مستثنی نبوده و تابحال با شایعات متعددی روبرو شده است.

اما به نظر می آید كه یكی از این شایعات درست از آب درآمده و بر مبنای منابع خبری ناشناس، سامسونگ تایید كرده است می خواهد گلكسی اس ۱۰ را در سه مدل مختلف معرفی و سپس به بازار روانه كند.

این اخبار حاكی می باشد كه سامسونگ هم اكنون در حال انجام تست و آزمایش های نهایی نرم افزاری برای پرچمدار خود است و همین مبحث سبب شده كه شماره نام گذاری شده دو نسخه از این گوشیها به بیرون درز پیدا كند.

گفته می گردد این شركت از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید موسوم به اندروید پای (android Pie) بهره می برد و از فناوری نسل پنجم شبكه اینترنت همراه ۵G هم پشتیبانی خواهد نمود. البته به نظر می آید با عنایت به عدم برقراری زیرساخت های لازم برای توسعه شبكه ۵G قابلیت پشتیبانی از اینترنت ۵G چندان عملی نبوده و تا مدت ها كاربران خیلی از كشورهای جهان از آن بی بهره خواهند ماند.

این طور كه گفته می گردد این سه مدل در سه سایز و اندازه مختلف و با قابلیت های كمی متفاوت عرضه خواهند شد كه به صورت قطع از قیمت های گوناگونی هم برخوردار می باشند تا بتوانند نظر طیف وسیعی از كاربران و علاقمندان به گوشیهای جدید سامسونگ را به سمت و سوی خود جلب كنند.

از آنجا كه تابحال اطلاعات و جزئیات دقیقی از این پرچمداران جدید سامسونگ به صورت رسمی منتشر و تایید نشده است، ازاین رو باید تا زمان رونمایی سامسونگ از این محصول صبر كرد.