اینستاگرام كانال خرید راه اندازی می نماید

اینستاگرام كانال خرید راه اندازی می نماید

سئو مئو: اینستاگرام قابلیتی جدید برای گسترش كسب وكار تجارت الكترونیك خود عرضه كرده است. درهمین راستا در بخش جستجو این اپلیكیشن كانالی مخصوص خرید عرضه می گردد.

به گزارش سئو مئو به نقل از ماشابل تك، بزودی تجربه خرید در اینستاگرام تغییر می كند. این اپلیكیشن اشتراك گذاری عكس 2 به روز رسانی مهم برای كسب وكار تجارت الكترونیك خود معرفی كرده است. نخست، پست های قابل خرید در استوری ها كه آزمایش آنها از ماه ژوئن شروع شده بود، اكنون به صورت جهانی عرضه می شوند. به روزرسانی دیگر شامل افزوده شدن كانال های خرید در بخش جستجوی ( Explore ) این اپلیكیشن است.
این به روزرسانی ها بدان معناست كه برندها و كسب وكارها راه های مختلفی برای عرضه محصولات خود به كاربران در اختیار خواهند داشت.
برخلاف استوری های تبلیغاتی معمول كه كسب وكارها هزینه آن را می پردازند، پست های قابل خرید در استوری حاوی استیكرهایی هستند كه به صورت مستقیم به محصولاتی خاص مرتبط می شوند. قبل از این قابلیت مذكور فقط برای تعداد محدودی از شركای اولیه اینستاگرام فراهم بود. اما هم اكنون برای كسب وكارهای مختلف در ۴۶كشور مهیا است.
از سوی دیگر كانال های خرید در بخش Explore همراه كانال های شخصی سازی شده دیگر اینستاگرام عرضه می گردد و برپایه ترجیح كاربر تلفیقی از محصولات را نمایش می دهد.
این به روز رسانی ها نشان دهنده گسترش قابلیت خرید اینستاگرام هستند.