در روز ۱۱ شهریورماه؛ اینترنت همراه، مكالمه و پیامك مشتركین شاتل موبایل مجانی شد

در روز ۱۱ شهریورماه؛ اینترنت همراه، مكالمه و پیامك مشتركین شاتل موبایل مجانی شد

سئو مئو: شاتل موبایل به مناسبت اولین سالروز تولد این اپراتور سراسری تلفن همراه، یكشنبه ۱۱ شهریور، ۷ گیگابایت اینترنت همراه ۳G و ۴G، مكالمه و پیامك نامحدود شاتل موبایلی به مشتركان خود هدیه می دهد.

به گزارش سئو مئو به نقل از مهر و به نقل از شاتل موبایل، در این طرح مشتركین قبلی و جدید شاتل موبایل كه تا قبل از این تاریخ، سیم كارت خویش را فعال و اولین تماس را برقرار كرده باشند، در یازدهم شهریورماه سال جاری، ۷ گیگابایت اینترنت همراه، هزار دقیقه مكالمه و هزار عدد پیامك شاتل موبایلی هدیه می گیرند.
به این ترتیب استفاده از خدمات اینترنت پرسرعت ۳G و ۴G، مكالمه و پیامك روی سیم كارت های این اپراتور سراسری تلفن همراه در یازدهم شهریور ماه برای تمامی مشتركین مجانی خواهد بود.
گفتنی است، شاتل موبایل همینطور در طرح ویژه عید فطر نیز، ۱۴ گیگابایت اینترنت همراه ۳G و ۴G در خلال تعطیلات دو روزه این عید سعید به مشتركین خود هدیه داده بود.
متقاضیان برای كسب اطلاعات بیشتر درباره هدایا، طرح ها و بسته های جدید شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم كارت شاتل با پیش شماره ۰۹۹۸ و كد یك، می توانند به وب سایت این اپراتور به نشانی www.shatelmobile.ir رجوع و یا با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.