با حضور جهرمی؛ بیست و چهارمین نمایشگاه الكامپ شروع به كار كرد

با حضور جهرمی؛ بیست و چهارمین نمایشگاه الكامپ شروع به كار كرد

سئو مئو: بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الكترونیك كامپیوتر و تجارت الكترونیك ایران (ایران الكامپ ۲۰۱۸) بامداد امروز افتتاح شد.

به گزارش سئو مئو به نقل از مهر، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه هم اكنون با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مسئولان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات كشور در حال برگزاری است.
این نمایشگاه از امروز ششم تا نهم مرداد در فضایی بالغ بر ۳۵ هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپاست.
در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و خدمات حوزه فناوری اطلاعات در بخش های مختلفی با حضور اپراتورهای ارتباطی و فناوری، استارت آپ ها، تولیدكننده گیم، اپراتورهای مجازی موبایل، عرضه دهندگان خدمات محتوا، شركت های بانكداری الكترونیك، تولیدكنندگان تجهیزات الكترونیكی و عرضه دهندگان خدمات و تبلیغات آنلاین در معرض بازدید عمومی قرار دارد.
در همین حال حدود ۴۰ دستگاه دولتی بیش از ۳۴۱ خدمت الكترونیكی خویش را در سالن دولت الكترونیك نمایشگاه الكامپ بیست و چهارم عرضه كرده اند.
حضور صندوق های سرمایه گذاری، شتاب دهنده ها و مراكز رشد و پارك های علم و فناوری در كنار شركت های بزرگ تجاری و استارت آپ ها همچون خصوصیت های امسال نمایشگاه الكامپ است.
همچنین بیش از ۳۰ بازی ساز ایرانی محتوای تولیدی خویش را در بخش الكام گیمز برای بازدیدكنندگان به نمایش گذاشته اند.