استیكرها به واتس اپ می آیند

استیكرها به واتس اپ می آیند

سئو مئو: اگر شما هم جزو آن دسته از كاربران پیام رسان واتس اپ هستید كه مدت ها منتظر اضافه شدن استیكر به این پلتفرم بوده اند، حالا به نظر می آید كه استیكرها بزودی به واتس اپ خواهند آمد.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت gsmarena، مدتهاست خیلی از اپلیكیشن های پیام رسان همچون تلگرام، فیسبوك مسنجر، گوگل الو، وی چت، لاین و اسكایپ در پلتفرم های خود میزبان استیكرهای مختلف و جذابی هستند اما برای خیلی از كاربران واتس اپ هنوز جای تعجب بود كه چرا این اپلیكیشن با وجود میزبانی از بیش از یك میلیارد كاربر در جهان هنوز به فكر افزودن استیكر به پلتفرم خود نیفتاده است.

بر اساس پیامی كه صفحه كاربری WABetainfo در شبكه اجتماعی توییتر كه به افشای اطلاعات پیش از رونمایی و عرضه رسمی آن ها معروف است، منتشر نموده می توان دریافت كه كاربران واتس اپ بزودی در آینده نزدیك شاهد اضافه شدن استیكر به پلتفرم های این پیام رسان سبزرنگ خواهند بود.

طبق این گزارش، وقتی كه استیكرهای جدیدی به واتس اپ اضافه شوند، نقطه سبزرنگ جدیدی به منظور اطلاع رسانی به كاربران برای دریافت آن بر روی گزینه + ظاهر می گردد تا كاربر در صورت تمایل، آن را مشاهده، دریافت و استفاده نماید.

در آخر این پیام همینطور اعلام شده است كه هنوز هیچ تاریخ و زمان مشخصی برای عرضه و افزودن استیكر به واتس اپ اعلام نشده است اما به نظر می آید كه این اتفاق در آینده نزدیك رخ دهد.

این خبر به صورت قطع برای خیلی از كاربرانی كه مدت ها در انتظار استفاده از استیكر در واتس اپ بودند، خبر بسیار خوشایند و خوشحال كننده خواهد بود. این كاربران بر این باورند كه در خیلی از موارد، ایموجی و شكلك های موجود در این پیام رسان ها برای ابراز خیلی از احساساتشان كافی نیست و در این موارد، نیازمند استیكرهای بی شماری هستند تا به مخاطبان موردنظر خود احساس واقعی شان را نشان دهند.

برخی از كارشناسان برآورد می كنند از آنجائیكه واتس اپ و فیسبوك مسنجر هر دو زیرمجموعه شركت فیسبوك هستند، ازاین رو استیكرهای واتس اپ به احتمال زیاد همان استیكرهایی خواهد بود كه در فیسبوك مسنجر عرضه شده است.

شركت فیسبوك با در اختیار گرفتن و تصاحب شركت واتس اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار به دست آورد و از آن زمان تابحال هم با معرفی و افزودن قابلیت های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام رسان محبوب بوده است.

بر اساس گزارش های رسمی منتشره توسط واتس اپ، این اپلیكیشن دارای حدود ۱.۳ میلیارد كاربر در سراسر جهان است و در ماه سپتامبر سال قبل ۲۰۱۷ میلادی به ركوردی در بین شبكه های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون كاربر فعال در ماه بود.