در پی پاكسازی كاربران تقلبی؛ ۸ میلیون فالوئر حساب رسمی توئیتر كاهش پیدا كرد

در پی پاكسازی كاربران تقلبی؛ ۸ میلیون فالوئر حساب رسمی توئیتر كاهش پیدا كرد

سئو مئو: بعد از اجرای اقدام پاكسازی حساب های كاربری قفل شده در توئیتر، از تعداد فالوئرهای حساب رسمی توئیتر ۸ میلیون حساب كاربری پاك شد.

به گزارش سئو مئو به نقل از دیلی میل، به دنبال اقدام توئیتر برای پاكسازی این شبكه اجتماعی از حساب های كاربری تقلبی، تعدادی از كاربران پرطرفدار آن با كاهش تعداد فالوئر روبرو شدند.
دونالد ترامپ (رییس جمهور آمریكا)، الون ماسك (مدیر عامل شركت تسلا)، جك دورسی (مدیر ارشد اجرایی توئیتر) و عده ای از هنرپیشگان همچون كاربرانی بودند كه با كاهش چند هزار نفری فالوئرهایشان روبرو شدند.
توئیتر روز چهارشنبه اعلام نمود فالوئرهایی باحساب های كاربری قفل را پاكسازی می كند.
این آخرین تلاش توئیتر برای پاكسازی حساب های كاربری تقلبی و ربات ها از این شبكه اجتماعی است. اوایل هفته گذشته دورسی در یك توئیت نوشت: این هفته ما حساب های كاربری قفل شده كه (تغییرات مشكوكی در رفتار این حساب كاربری مشاهده شود) را از فهرست فالوئرهای پروفایل كاربران در سراسر جهان پاك می نماییم. بنابراین تعداد فالوئرهای خیلی از پروفایل ها كاسته می شود.
او در توئیتی دیگر اعلام نمود در نتیجه این اقدام ۲۰۰ هزار فالوئر از دست داده است. طبق اطلاعات شركت Socialbakers تابحال حساب كاربری رسمی توئیتر بیشترین تعداد فالوئر را از دست داده است. به طوریكه حدود ۸ میلیون حساب كاربری در بخش فالوئرهای آن پاك شده است.
این در حالی است كه باراك اوباما رییس جمهور سابق آمریكا هم بیش از ۲ میلیون فالوئر از دست داده است. از تعداد فالوئرهای حساب كاربری دونالد ترامپ هم ۳۰۰ هزار مورد كاسته شده است.
توئیتر پاكسازی حساب های كاربری قفل شده را اقدامی برای احیای اعتماد كاربران به این شبكه اجتماعی اعلام نمود.